Veel gestelde vragen en meer

  • Welke betaalmogelijkheden biedt Ter Horst van Geel op haar webshop?
    Bij Ter Horst van Geel is het mogelijk om via iDEAL, Creditcard, Bancontact / Mister Cash en Fashioncheque te betalen.
     
  • Hoelang duurt het voordat ik het door mij bestelde product in huis heb?
    Meer informatie over de levertijd staat op de volgende pagina  'levertijd'.
     
  • Kan ik mijn bestelling afhalen in een van de Ter Horst van Geel winkels?
    Ja, dit kan zeker en is bovendien altijd gratis. Bij het bestellen van een product kunt u in plaats van een bezorgadres in te vullen ook een winkel selecteren.
    Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal nemen wij telefonisch contact met u op.
    Bij het product geven wij ook aan of deze in de gekozen maat en kleur op voorraad is in een van onze winkels. Geen zin om te wachten? Neem dan contact op met het desbetreffende filiaal zodat je hem dezelfde dag nog op kunt halen.

  • Ik ben niet tevreden over het door mij bestelde product, hoe kan ik dit retourneren?
    Na de ontvangstdatum van uw aangekochte artikelen heeft u 14 dagen de tijd uw artikelen te retourneren. 
    Artikelen mogen gepast, maar niet gedragen worden. Prijskaartjes en labels mogen niet verwijderd zijn en moeten zich in originele staat aan het artikel bevinden. 

    Wilt u uw artikelen retour zenden? Meld deze dan online aan.


    1.         Ga naar www.terhorstvangeel.nl/retour
    2.         Log in met uw account of ordernummer
    3.         Kies in het besteloverzicht bij uw te retourneren bestelling ‘doorgaan naar retourzending’
    4.         Selecteer het product of de producten die u wilt retourneren en bevestig uw retourzending

    U ontvangt per e-mail een bevestiging met daarin uw retourbon.

    5.         Deze retourbon dient u uit te printen en toe te voegen aan uw retourzending
    6.         Verpak uw retourzending zorgvuldig
    7.         Frankeer het pakket en verzend deze naar onderstaand adres:

    Ter Horst van Geel
    o.v.v. retourzending
    Frankenweg 2
    5349 AP Oss

    Na ontvangst en controle van uw retourzending ontvangt u binnen 10 werkdagen het 
    aankoopbedrag terug. Bij volledig geretourneerde bestellingen ontvangt u tevens de bezorgkosten retour.

    Wilt u uw artikelen retourneren in de winkel?

    Wanneer u uw bestelling wilt retourneren in een van onze winkels dient u deze ook volgens bovenstaand stappenplan aan te melden, echter hoeft u het pakketje vervolgens niet te frankeren en op te sturen maar kunt u deze in een van onze winkels afgeven.

  • Krijg ik mijn geld terug als er een kortingsronde plaats vindt na aankoop?
    In uitzonderlijke gevallen kan het voor komen dat er na aankoop een kortingsronde (of opruiming) plaats vindt. Helaas kunnen wij het verschil niet terug betalen.

  • Ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden op uw website
    Neem dan contact met ons op via een van de volgende mogelijkheden:
    - Telefonisch op: 0412-696111
    - Via e-mail: webshop@terhorstvangeel.nl

    Wij zijn bereikbaar op de volgende dagen:
    Maandag van 13:00 tot 17:30 uur
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09:30 t/m 17:30 uur
    Zaterdag van 09:30 tot 12:00 uur